SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Extremo so sestavljeni v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04-UPB2, 126/07,86/09 in 78/11-ZVPOT), Zakona o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (Uradni list RS, št. 53/07 – ZVNPP) in Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (Uradni list RS, št. 96/2009-UPB2 – ZEPT)

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Extremo določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje HO-BE d.o.o., Šmartinska 16, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju ponudnik). Spletna trgovina Extremo je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje HO-BE d.o.o. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v Spletni trgovini Extremo.

Ponudnik in kupec urejata medsebojne obveznosti pri nakupih prek Spletne trgovine Extremo s temi splošnimi pogoji. Vsak uporabnik storitve Spletne trgovine Extremo ima uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku, ki ga dobi prek elektronske pošte. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal samo on oziroma oseba, ki je pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Spletne trgovine Extremo, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Kazalo splošnih pogojev poslovanja:


1. Osebna izkaznica

Naziv in naslov:
HO-BE trgovina in storitve d.o.o.
Šmartinska cesta 16
1000 Ljubljana

Tel: 031 634 034
e-mail: [email protected]

Administrativni podatki:
Registrski organ je Okrožno sodišče Ljubljana, št. vpisa: 2008/13151

Davčna številka: 96024704 – Davčni zavezanec: DA
Identifikacijska številka: SI96024704

Matična številka: 3290468000
Osnovni kapital družbe: 7.500,00 €

Transakcijski račun: IBAN: SI56 0204 2025 7077 789, Nova Ljubljanska banka d.d., Ljubljana


2. Cene v spletni trgovini

Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Cene veljajo od trenutka naročila izdelka in nimajo v naprej določene veljavnosti. Pridržujemo si pravico do spremembe le-teh. Cene se zaokrožujejo na dve decimalni mesti (1 cent). Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa ter dostop do vseh podatkov pogodbe na daljavo. Pogodba na daljavo med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. S plačilom po predračunu kupec sprejme splošne pogoje.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije, ki se med sabo lahko razlikujejo, so navedeni ob akcijski ponudbi.


3. Postopek nakupa

Pogodba je sklenjena, ko uporabnik potrdi naročilo in se mu po elektronski pošti posreduje potrditev naročila s seznamom naročenega blaga. Potrditev naročila pomeni, da je uporabnik seznanjen s celotnim besedilom prodajno – plačilnih pogojev, kateri so tu navedeni, in da sprejema pogoje nakupa. Naročilo/ pogodba se sklepa v slovenskem jeziku, sklene pa se lahko po elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine Extremo. Pogodba bo shranjena v pisni in elektronski obliki v podjetju HO-BE d.o.o. Uporabnik lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: [email protected].


4. Plačilne metode

4.1 Plačilo po predračunu:

V kolikor se odločite za nakup izdelka, sledite postopku naročanja preko spletnega obrazca ali pa zahtevajte predračun tako da pošljete elektronsko sporočilo na naslov[email protected].
V sporočilo navedite naslednje podatke:
Ime in priimek:
Naslov:
Naslov na katerega želite prejeti izdelek ali navedite da gre za osebni prevzem:
Telefonska št.:
e-mail:
Davčna številka(za podjetja in davčne zavezance):
Željeni izdelki:
Opombe:

V roku dveh delovnih dni boste prejeli odgovor na elektronsko sporočilo s priponko, ki bo vsebovala predračun za željene izdelke, vključno s stroški pošiljanja (v kolikor se odločite za osebni prevzem, stroškov pošiljanja ni). Nakup je potrjen s plačilom po predračunu preko banke ali e-banke na naš TR SI56 0204 2025 7077 789 odprt pri NLB. Vsi potrebni podatki za izvedbo plačila bodo napisani na predračunu.

4.2 Plačilo ob dostavi:

V kolikor se odločite za plačilo ob dostavi (po povzetju) je možno le plačilo z gotovino ob prevzemu izdelka. V kolikor vam plačilo v gotovini ne ustreza, vas prosimo, da nas kontaktirate in se dogovorite za način plačila po predračunu preko banke ali e-banke.

4.3 Plačilo ob osebnem prevzemu v Ljubljani:

V primeru osebnega prevzema naročenega blaga lahko kupnino v celoti poravnate ob prevzemu v naši maloprodajni trgovini Extremo na Šmartinski c. 16 v Ljubljani v delovnem času trgovine. Po e-pošti ali telefonu vas bomo obvestili, ko bo blago pripravljeno na prevzem. Pri osebnem prevzemu je možno plačilo z gotovini, s kartico (Maestro, Master Card, VISA, V Pay, Karanta, BA) ali s predhodnim nakazilom na naš TR SI56 0204 2025 7077 789 odprt pri NLB (pri naročilu v opombah zahtevajte predračun in navedite, da boste blago prevzeli osebno).


5. Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.

Znesek poštnine za naročila nižja od 100.00 Evrov znaša 4,60 Evra. Za naročila višja od 100,00 Evrov je pošiljanje brezplačno.

Naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila. Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem. Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika. Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.

Pri načinu plačila po povzetju si Pošta Slovenije obračuna nadomestilo za plačilo položnice v višini 1,22 Eura.


6. Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema naročenega blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe brez pojasnila, in sicer na kontaktni e-naslov [email protected]. Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh od dneva, ko je pisno obvestil podjetje, da odstopa od pogodbe, pri čemer potrošnik krije samo neposredne stroške vračila blaga. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. V primeru, da kupec razpolaga z originalno embalažo, bomo veseli, če blago vrne v njej. Priložena mora biti kopija računa. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Ponudnik lahko počaka z vračilom kupnine do prevzema vrnjenega izdelka ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je izdelek poslal nazaj. V primeru da podjetje ni v celoti izpolnila obveznosti iz pogodbe na daljavo, traja rok za odstop od pogodbe 3 mesece od nakupa.

V primeru, da smo Vam zaradi naše napake odposlali napačen izdelek vam izdelek zamenjamo, hkrati pa vam vrnemo strošek pošiljanja vrnjenega blaga ali pa vam vrnemo kupnino s stroški dostave in tudi strošek pošiljanja vrnjenega blaga (V tem primeru vas prosimo, da priložite račun s stroškom vračila blaga). Kupnino Vam vrnemo takoj po prejetju vrnjenega blaga, najkasneje pa v roku 14 dni.

Kupec mora blago vrniti na naslov:
HO-BE d.o.o.
Šmartinska 16
1000 Ljubljana


7. Garancija

Nekateri izdelki v prodaji v Spletni trgovini Extremo imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje v Sloveniji ali direktno pri proizvajalcu kar bo jasno razvidno na garancijskem listu. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje poskrbi prodajalec. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, itd. Garancija se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku, bodo na servisu odpravili brezplačno. Servis za izdelke izven garancije je zagotovljen za obdobje 3 letod dneva preteka garancijskega roka, razen če je z zakonom določeno drugače.

Garancija preneha veljati v naslednjih primerih:

  • – neupoštevanje navodil za uporabo,
  • – popravilo, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
  • – vgraditev neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
  • – malomarno ravnanje z izdelkom,
  • – poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,
  • – uporaba izdelka v poklicne ali pridobitne dejavnosti, če izdelek ni temu namenjen.

V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z garancijo in pooblaščenimi servisi za posamezne izdelke, se lahko obrnete na [email protected].


8. Dobavni rok

V spletni trgovini Extremo se trudimo, da bi artikli, ki so bili naročeni v spletni prodaji, kar se da hitro dosegli naročnike. V kolikor so le ti na zalogi jih pošljemo naprej naslednji delovni dan, kar pomeni, da jih prejmete na dom v roku 2 – 3 delovnih dni.Za dostavo uporabljamo Pošto Slovenije, kar pomeni, da Vam naročene artikle dostavi poštar na naslov prejemnika, ki ste ga navedli ob naročilu. Praviloma se dostave vršijo v dopoldanskih urah, v primeru, da pa paketa ne morete sprejeti, pa ga lahko prevzamete kasneje tudi na najbližji Pošti Slovenije.

Pri izbiri opcije plačila s predhodnim nakazilom na naš transakcijski račun (plačilo po predračunu) bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med rednim delovnim časom preverjali prilive na transakcijski račun podjetja. Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 9. uri po prejemu potrdila o plačilu.

Za izdelke, ki jih v določenem trenutku ni na zalogi se rok dobave ustrezno poveča, o čemer bo naročnik obveščen po elektronski pošti ali po telefonu. Naročnik ima v tem primeru pravico takoj odstopiti od naročila, če se ne strinja z rokom dobave. Izdelek, ki ni na zalogi bomo za vas takoj naročili pri naših dobaviteljih in vaše naročilo uredili takoj, ko izdelek prejmemo na zalogo.

V primeru, da je bilo naročenih več izdelkov in je kateri od teh na zalogi, drugi pa niso, se vrši delna dobava blaga (delno takoj, delno ko nam omogoča zaloga), razen če naročnik želi drugače.


9. Pravica do zasebnosti

 Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004).

 Uporabnik z izvedeno registracijo dovoljuje podjetju HO-BE d.o.o. zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji. Podjetje HO-BE d.o.o. se obvezuje, da podatke, pridobljene preko spletne trgovine Extremo in preko spletne strani www.extremo.si, ne bo predal nepooblaščeni osebi in jih bo varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Vsi zbrani osebni podatki so namenjeni izključno poslovanju spletne trgovine in bodo služili potrebam izvedbe in dostave naročila ter nadaljnje aktivnosti v okviru promocije izdelkov in storitev spletne trgovine ob privolitvi posameznika. Uporabnikom je na na zahtevo na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih, preko njihovega uporabniškega računa.

Na vašo zahtevo bomo vaše podatke izbrisali v rokih in skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Po izbrisu podatkov o vašem računu, bomo skladno z zakonodajo, ki ureja to področje v zakonskem roku hranili le podatke o vaših nakupih.


10. Komunikacija

 Vsak uporabnik spletne strani www.extremo.si se lahko naroči na prejemanje obvestil o novostih in akcijah spletne trgovine tako, da izpolni obrazec: Prejemanje obvestil o novostih in akcijah ali ob oddaji naročila označi s kljukico polje, da si želi prejemati obvestilavestila o novostih in akcijah. Reklamna elektronska sporočila morajo bodo jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj bo jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema obvestil o novostih in kacijah akcijah, bo ponudnik brezpogojno upošteval.


11. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo ponudnik uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih uporabnik (kupec) sproži postopek reklamacije pri Trgovcu, ki bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.


12. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti [email protected] ali po klasični pošti na naslov:

HO-BE d.o.o.
Šmartinska 16
1000 Ljubljana

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen, mora podjetje pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu. Ponudnik bo potrošniku sporočil, da je pritožbo prejel, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo po najboljših močeh prizadeval za sporazumno rešitev morebitnih sporov. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Trgovec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.


13. Pomoč in dodatna vprašanja

V podjetju HO-BE d.o.o smo prilagodljivi in se trudimo, da bi prišli kupcu čim bolj nasproti. Če imate glede naše ponudbe ali uporabe spletne trgovine Extremo kakršnakoli dodatna vprašanja ali pa potrebujete več informacij, nam prosim pišite na naslov [email protected] ali pa nas pokličite po telefonu 031 634 034 (v delovnem času maloprodajne trgovine Extremo).